Doctorul

Gust ranced

Posted in Ganduri by doctorul on octombrie 12, 2008

Bucataria franceza. Cocosii vii si gainile moarte. Fotbal pe paine uscata. Pete, nu pitici. Alergie la iarba. Uscata sau verde? Echipa scurta si jucausa. 20 minute. Prea mult sau prea putin?  Restul timpului? Echipa lunga si dezechilibrata. Sufocata si transpirata. Ca un atlet pe ultima suta de metri a unui maraton. Cat conteaza marimea? Tot mai multe de facut intr-un timp atat de scurt. 4 portari si 7 fundasi. Teorema ViP. De la stare de euforie la halucinatii. Camarad debusolat, ca dupa un croseu aplicat la ficat. De la campion la pion.  Imagini care se deruleaza slow. Praful se aseaza pe noi, ca jegul pe covor. Sa atacam? Nu avem cum. Prea multi lasi si prea multi gemeni. Ceata mult prea groasa. Ne aruncam in orb. Ca Lobont. Nu intotdeauna avem noroc. Ca Lobont. Arta abstracta.  Nu uitati ca aproape toate geniile au murit in saracie.  Ne dezvoltam intr-un mare desert. Ne-am lasat impresia ca am fost mai buni, dar ne-au lasat impresia ca au fost mai multi. O lupta inegala. Chiar daca am fi mituit arbitrul.

Voi stiti de ce Circul de Stat se zbate in saracie? Magarii s-au mutat la nationala, iar leii au murit de foame.

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. TheMaggot said, on octombrie 12, 2008 at 11:40 pm

    Doc,m_am oprit dupa „alergie la iarba”.
    Acum o sa continui. 😉

  2. TheMaggot said, on octombrie 12, 2008 at 11:49 pm

    L_ai auzit pe mutu? „Echipa mea”.

  3. doctorul said, on octombrie 12, 2008 at 11:59 pm

    Eu nu il aud pe Mutu. Un mut nu vorbeste. Deci el nu poate fi auzit. Alergia la iarba nu e o prostie. E cat se poate de reala.

    Peace

  4. TheMaggot said, on octombrie 13, 2008 at 12:05 am

    M_ai amutit.
    Peace.

  5. doctorul said, on octombrie 13, 2008 at 12:12 am

    Acum caut o declaratie mai veche a lui Gabi Tamas. Daca o gasesc, radeti 7 zile, 7 nopti, 7 ani si va cutremutari ca in ’77.

    Peace

  6. doctorul said, on octombrie 13, 2008 at 12:35 am

    Uite ce am gasit:

    „Cred ca-i bateam pe nemti daca marcam mai multe goluri decat ei. Asa cred”
    (Gabi Tamas dupa Germania – Romania 3-1).

    Poftim? Cum? :))

    Peace

  7. mariusfrancisc said, on octombrie 13, 2008 at 5:44 pm

    INCREDIBIL!

  8. doctorul said, on octombrie 13, 2008 at 8:14 pm

    Articolul sau Gabi Tamas? Sau poate te referi la motto. Sau la toate trei.

  9. mariusfrancisc said, on octombrie 15, 2008 at 9:09 pm

    daca ti-as spune ca niciuna m-ai confunda cu Tamas. sa zice ca ultima fraza .ti-a iesit si de data asta. ramane sa vedem pana cand 🙂


Lasă un comentariu